Just nu är det fullt upp på jobbet med föräldramöten, möteskvällar och annat. Så denna vecka är det sisådär med träningen. I morgon väntar ännu en lång kväll på jobbet men sen ska det lugna ner sig resten av veckan. I helgen kommer en gammal kompis hit. Ska hämta henne från båten på söndag så vi hinner umgås lite innan hon sen på måndag ska göra det hon kom för, jobb =)
 
Den där träningen då...jag var på core kl 7 i fredags. Det var inte alls jobbigt att stiga upp kl 6 och heller inte att träna i nästan 2 timmar totalt. Men sen kl 15 på eftermiddagen...jisses vad trött jag var!!!
Vågen har det inte hänt mycket på kan jag säga...ligger stadigt på samma vikt. Så det är ju bra men lite frustrerande oxå.
Har stramat åt maten lite igen men det är nog mängderna som är problemet...men det är ju så gott =)
 
Har nu iallafall fårr hem min nya utelöparbyxor som jag väntar på ett par veckor!! Nya skor inhandlade förra veckan så på torsdag ska jag ut på en länk igen. Sen träna på lördag oxå!!! Nästa vecka har jag ingen jobbkväll så då ska jag nog komma ut lite mera.
 
Ha det gött =)

Kommentera

Publiceras ej