Nu är jag snart inne på 4:de och sista veckan med min diet och det går ganska bra...att vi hade kalas här i veckan gjorde ju inte saken lättare och jag fuskade ganska mycket =(
Men nu ska jag köra tiden ut och nästa vecka ska jag köra precis enligt dieten och inte fuska...jag var nere på 65 kg men det är jag inte längre efter all tårta och annat som slunkit ner. Men men...
 
Jag följer annika sjöö´s blogg och där har hon nu ända sen juni lagt upp hennes crossfit träningspass, som jag helt enkelt skrivit av.
Så på måndag kör jag igång. Hon är ju redan sen förrut i toppform och klarar sig enbart med dessa 3 träningar. Jag kommer dock komplettera med lite mer löpning..beroende på hur långt tid det tar för mig att komma igenom ett pass. Bara fria vikter, löp- rodd- och cykel, TRX och den egna kroppen som vikt genomsyrar alla pass.
Har redan börjat köra lite crossfit med hjälp av tabatha appen...skitbra grej så slipper man hålla koll på klockan själv!!
Har program för 9 veckor nu och det verkar inte ta slut på passen så jag fortsätter väl sen =)
 
Nu är det bara 5 veckor kvar till tjejmilen =)
 
 

Kommentera

Publiceras ej