Nån steamer blev det inte för jag ville ju ha den direkt...så några pengar av mig får inte elgiganten. Jag klarar mig ändå!
 
 
Jag testar redan i måndag ett cell-reset/viktminskningsprogram där jag äter typ bara protein den första veckan och ska sen ladda på med lite grönsaker de följande 3 veckorna samt vissa fitlineprodukter. Detta program på 4 veckor ska i första hand få ut allt slagg ur kroppen, tömma det på önödigt salt och i andra hand kan det falla bort nån kilo som bonus. Denna bomus är redan uppe i - 2,2 kg på bara 3 dagar!!!!!!!!!!!!!!! Även fast det kanske inte syns så känner jag mig konstigt nog fastare i kroppen
Knasigt kan ju ni tycka att jag gör detta mitt i sommaren och allt gottigheter som finns som jordgubbar, grillat m.m. Men det går faktiskt riktigt bra.
Jag steker eller ångkokar min kycklingfilé och så är det bra med det. Jag har bara vid 3 tillfällen känns mig lite hungrig men har då tagit lite restorate och så är det borta. Det är helt otroligt hur det funkar. Så nu jälkar kör vi hårt!!!
Träning har jag tagit det lite lugnt med denna vecka eftersom jag äter så lite...men min magutmaning kör jag på med som vanligt...idag är det 45 situps, 30 crunches, 30 leg raises och 35 planka som gäller. Sista dagen ska jag orka med 125 situps och 200 crunches m.m.
Pamela och jag kör tillika utmaningen =) Nice med lite sällskap...

Kommentera

Publiceras ej