3-4 cm i midjan, 1-2 cm på låren och 3,2 kg på vågen på dagar. I morgon får jag äntligen börja äta mera mat, även om jag faktiskt varit mätt på det lilla jag ätit. Jag känner mig slankare...
 
AB utmaningen fortsätter och det börjar nog kännas i magen nu efter passet. Det går inte köra allt i ett utan jag måste dela upp det lite på kvällen...sista dagen ska jag göra bl.a. 200 crunches!!!!
 
Ikväll åker ungarna till farfar och sova och i morgon åker de til kolmården två dagar. Det är lite bitterljuvt. Jag är på samma gång lite lite orolig även om jag vet att farfar fixar dem båda, men emil är väldigt intensiv just nu. Även om det kommer vara en helt ny miljö och då brukar de skärpa till sig lite. Det är inte det att jag inte får följa med, det är så otrolig stort ställe med MÅNGA barn på. Jag har ett krav och det är att hans telefonnummer ska stå skrivet på deras armar då han åker ensam. Så det gör vi hemma innan de åker iväg ikväll. Jag vet inte om de har sådana där lappar som på viking, som man kan skriva namn och tel nummer på där.
 
Barnen ser fram emot det, eller mest agnes för hon förstår nog mest vad de ska göra. Emil vet att han ska till farfar och åka båt ungefär =)
Som sagt det hela känns bitterljuvt...å ena sidan kommer jag sakna dem och antaglign fälla en tår när jag ser dem igen och å andra sidan ska det bli skönt med en lite paus för nu börjar nog 5 veckor hemma ensam med dem kännas...mycket irritation vissa dagar!!!
Dan och jag ska passa på att gå på bio, ut och äta, träna m.m. Sen kör vi järnet när de kommer hem och umgås till tusen för sen börjar jag jobba den 29 juli. Ska bli skönt med lite vardag igen faktiskt...
Det brukar nästan va som att va på semester de första 2 veckorna på jobbet då vi har så lugnt ännu =)
 
Annars då...
Huset skulle behöva städas....känns som vi tar det nästa helg för sen efter det ska agnes och jag ha kalas tillsamman då vi fyller år så nära och hon ska få han riktigt barnkalas för första gången närmare dagisstart. Ska köpa fina inbjudningskort åt henne som vi fyller i tillsammans.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej