I 3 ½ års tid har jag nu tränat mestadels aktivt för att komma ner i önskad vikt och NU börjar jag fan närma mig. Har haft några längre svackor och förkylningarn på vägen men sen hittar motivationen igen och nu är jag verkligen på gång. Jag har länge siktat på 65 kg på vågen och i morse stod det 65,9kg där...helt otroligt....visst det är bara 100 g från 66 kg men för mitt psyke, vilja och motivationen så betyder den där 5:an MASSOR...
NU blir jag bara mer och mer taggad att komma ner i min idealvikt som ska ligga mellan 60-65 om jag läst rätt på nätet. Jag har ännu lite för hög fettprocent i kroppen så in med mer konditionsträning, och nu kan jag ju springa igen för hälen är läkt =) JIPPE =)
 
Tjejmilen here mother and I come =) Det är så roligt att min kära mamma kommer med på nåt sånt =) När jag nämnt att jag ska springa igen till andra och de frågar vilken gäng jag ska med säger jag: min mamma!!! Jaha...oj säger de med positiv klang =) Jag är stolt över dig som tränar och håller igång...det ger även mig motivation när jag har svacka =)
 
AB challenge fortsätter och det går bra, delar upp sit ups och crunshes i 10/15 st per set för att orka med alla....börjar komma upp i 100talet om dagen nu...pust =) Men oj oj vilken platt och stark mage vi kommer ha sen =)
 

3 kommentarer

Anonym

28 Jul 2013 15:35

Va duktig du har varit med träning och mat.Jag räknar veckorna till tjejmilen ,ska bli så kul.

Anonym

28 Jul 2013 15:39

Ups ,nu får jag se upp.Snart är du ifatt mej.Men nu är båtsemestern slut så det blir mera ordning med träning.

Gretel Enlund

12 Aug 2013 18:23

Jag ser visst att jag kommenterat de här förut men vadå.Tack för dom fina orden.Jag ska ta medaljen från Tjejmilen om halsen när jag kommer på jobb sen.De gjorde jag i fjol också.

Kommentera

Publiceras ej