Ikväll tänker jag åka ut på en cykeltur då det är makens tur att vakta ungarna vid läggdags. Tänker prova på en runda som är ungefär 9 km och sen ska jag köra lite styrketräning på altan i kvällsolen =)
 
har lite smått kollat in world of shape...
Det går ut på att man tränar 30 dgr i sträck, kondition och styrka under 1 timme varje dag. Man betalar så klart (500 kr) och då får man träningsprogram och kostschema. Jag funderar på att köra en egen variant men har 1 mån på mig att fundera än för nästa utmaning startar den 1 juli.
 
Om två veckor börjar semestern och då börjar även min morgonträning på allvar. Stiga upp kl 7, cykla 20 min och sen löra styrka på altan och sen har jag hela dagen framför mig. Ungarna vaknar ändå vid 7 och dan behöver åka på jobb vid halv 8 så då hinner jag hem tills dess =)
 
Perfekt plan =)

2 kommentarer

Kia

03 Jun 2013 19:21

Låter som en perfekt plan.

Kia

03 Jun 2013 19:22

Låter som en perfekt plan.

Kommentera

Publiceras ej