Dan är på bio och jag fick lägga 2 mycket trötta, grininga ungar...jippie. Det började så bra på kvällen men sen hände nåt där och jag hängde inte riktigt med. Mitt i allt kunde inte agnes inte göra något om jag inte fanns precis bredvid. Jättelätt när jag måste hjälpa emil oxå med sitt...suck!!! De somnade väl först vid lite före kl 22 tror jag...
 
Och inte blev det nån träning idag heller!!! Men nu blir det 4 dagar i rad. Avancia åtminstone i morgon och måndag. Beroende på vädre i helgen så kanske jag ska cykla ne ny långrunda på ca 15 km.
 
Var till loppisen ikväll och hittade mig 2 st 4 kg vikter...så nu har jag utökat mitt hemmaträningslager ytterligare lite =)
 
Vikten då....nu kommer ju inte jag ihåg om jag vägde mig då den 1 juni men vågen visade ca på 1 kg mindre kanske. Hade hoppats på lite mer men det ska väl ge sig. Det är iallafall skönt att ha kommit igång med träningen igen =)

Kommentera

Publiceras ej