Äntligen efter 3 veckor börjar förkylningen släppa. Jag var till läkare i tisdags och fick ett kortisonnässpray som verkligen gjorde susen. Så jag siktar på träning ingen efter helgen!!! Min vänstra häl tar fortfarande ont dock efter sjöjungfruloppet. Det är värst på morgonen och när jag suttit stilla länge och ska gå iväg, speciellt när foten går direkt på hårt golv. Kanske jag har nån inflammation i hälen??? Jag sprang ju ca 8 km i mina relativt nya skor. Sprang jag toktigt på någe sätt? Springer ju med framfoten först och det har jag gjort ända sen i höstas, både inne och ute. Har sprungit 4 km i stäck och inte haft ont efteråt. Nu sprang jag ju det dubbla...
Nu har jag iallafall fått tid till en ortoped på måndag så ska vi se vad han säger...
 
Insåg i dag att det bara var 3 veckor kvar tills jag går på semester...NICE =)
April månad bara försvann och nu i maj har jag haft möten och skolbesök med fsk barnen varje vecka så tiden har flugit iväg.MEN jag har ännu mycket att förbereda inför semestern...städa kontoret, sortera papper och förbereda inför hösten...blir ledig i 6 LÅNGA veckor =)
 
I morgon har vi friluftsdag...ska bli spännande och se vad kollegorna hittat på åt oss i år. Nästa år är det åter igen dags för sjöbacken att arrangera...så vi får börja samla på oss ideér =)

1 kommentarer

Kia

26 May 2013 19:00

Hoppas doktorn kan tala om vad det är med din häl så du blir i skick till nästa lopp.

Kommentera

Publiceras ej