Känner en viss frustration....dels har jag ingen motivation just nu och har inget flyt i min träning. Det har varit sjukt mycket för mig att tänka på jobbmässigt de 3 senaste veckorna men inskolning av ny personal, möten och annat. Och det har verkligen tagit på min energi!!!
Så då har jag ingen enerig och driv till träning. Och maten har det heller inte varit bra med...inget är bra känns det som, iallafall känner jag det så.
Så den här utmaningen har ju tagit typ 100 steg bakåt.
 
Jag vet att Dan är lite frustrerad på mitt arb schema oxå som är olika varje dag för hans träning. Det är jag lite oxå ibland för det är ett sånt jäkla pussel med vår träning...eller dan´s då, för jag har ju ingen just nu!!!
Sen har vi ju agnes kvällsaktiviteter som ska göras oxå. Till våren blir det bara en aktivitet. NU har vi testat och inser att det blir för rörigt med allt annat. Simning prioriterar jag och det får räcka. Och det är i godby, nära och bra!!!
 
Men det är väl bara att rycka upp sig och börja om från noll. Lite taskigt är det ju bara att jag ska träffa min PT nästa fre för att gå igenom programmen, som jag knappt hunnit köra för det har varit så mycket annat...
 
På lör ska vi ut och äta UTAN barn med bästaste vännerna och DET ser jag fram emot =)
 
PS....snart åker vi på semester =) nästa år men SNART.....................
 

2 kommentarer

Kia

18 Nov 2013 19:55

Lycka till med träningen.

Pamela

19 Nov 2013 11:55

Jag vet att det inte är kanske kul att höra, men eftersom du annars är så himla duktig på allt vad träning och mat heter så känns det ganska bra att du också nån gång har svackor. :)
Man får ha svackor och snart är du på banan igen!
Kramiz vännen

Svar: jo så är det =)
Linda

Kommentera

Publiceras ej