I februari var jag hem till Irene på ett träff. Vi skulle genom mental träning och avslappning (typ) komma fram till en plan för oss själva, en målplan för 1 år framöver, jag tänkte då 2013.
 
Ett av mina mål var att delta i  lopp: sjöjungfruloppet i maj, tjejmilen i sept, ålandsmarschen i okt och nyårsrustet i dec. 2/4 är gjorda och det 3:de går av stapeln om 2 dagar. Och här sitter jag småförkyld och kommer inte kunna delta. Jag blir så trött!!!!!!!!!!
 
Nå det är väl inget att hänga upp sig på men det stör mig lite nog. Jag har ju iallafall uppnått flera av mina andra mål redan i år så det väger ju upp lite.
I lördags hade vi återträff och hade med våra planscher igen och kikade på dem och gick igenom vad som hänt sen i feb.
Jag har bland annat: faktikst börjar springa regenbundet, bokat en träningsdag i stockholm, börjat äta mera "rätt", simmat mer än någonsin denna sommar, fått igång växthuset på riktigt och kläderna passar bättre för varje dag som går =)
 
Så i det stora hela är det ju ingen big deal kan man tycka men mig stör det lite....
 
Vad har ni för mål för er själva det kommande året????? SKIT i nyårslöften för de kan man inte hålla...börja fundera redan nu. Klipp ut bilder i tidningen och klistra upp på kylskåpet så du ser dem varje dag....
 

Kommentera

Publiceras ej