Kände mig som en val igår på gymmet...har inte tränat ordentligt på 2 veckor...dels har emil varit sjuk och sen börjad jag känna mig konstig i halsen. Skölje bort det tack och lov med fitline. Gick åt ganska mycket under 2 dagar men det var det värt!
NU är jag fullt laddad inför i morgon och TJEJMILEN i stockholm med mamma och 33498 st andra!!!!
 
Nu börjar agnes akiviteter rulla igång enligt schema och det betyde att vi får bättre koll på  våra dagar och framförallt när dan och jag kommer oss till gymmet.
 
Igår var agnes på funky kids för första gången och hon har varit lite svårflörtad och tyckte att hon nog inte skulle klara av det...men det gick ju toppenbra. Fick locka med nya ballerinatossor...mutor är bra ibland =)
Så detta betyder att jag eller dan, beroende på vem som kommer med, kan vara inne i gymmet i 45 min och träna...igår var jag och nästa vecka är det dan´s tur. Han har ju hockey på tors senare på kvällen så det bli lite mycket körande men det får va så bara.
Så småningom kommer vi kunna träna på lördagar tillsammans bara vintern kommer...
 
Nästa vecka får bli ett startskott för träningen igen...för nu har det varit dåligt med det och mycket slarv med maten och sötsaker =(
 
Hoppas på ett restultat under 65 min i morgon...
 
See ya!!
 
 

1 kommentarer

Kia

06 Sep 2013 20:40

Ska bli kul i morron. Får se om tiden blir bättre än förra året.

Kommentera

Publiceras ej