I morse var jag på väg ut på en morgonpromenad men sonen började krångla och jag fick inte gå ut. Annars brukar de lugnt sitta kvar i soffan och kika på tv och vet att pappa är där uppe. Jag är ju bara borta ca 30 min.
Men icke i morse...morr!!
Så i morgon SKA jag ut...maken ska oxå iväg en sväng till gymmet i morgon är det tänkt.
 
Men så...ny vecka...kort vecka...
 
Mån-bodypump 60 min
Tis- vila
Ons- morgonjogg 30 min och senare på eft cxwork + löpning
Tors- vila alt bootcamp med motionsförbundet OM jag kommer med i gruppen (vet på måndag)
Fre- core kl 7 följt av styrka i gymmet
Lör- morgonjogg 30 min
Sön- morgonjogg 30 min
 
Är på G igen nu så jag vill inte släppa taget =) Har stramat åt maten igen nu och sötsuget är borta. 69 kg på vågen ännu så där händer det inte mycket...det går iallafall inte uppåt.
 
Ikväll ska vi på bio igen, IRONMAN 3. Ska bli skönt att göra något vuxet, även om det bara är för ett par timmar.
I morgon ska jag rensa jordgubbslandet och plantera luktört i mitt "grej" av armeringstrådar som finns på framsidan...sen är alla land förrutom stora landet i ordning. Vi ska låna hem jordfräsen så inom nästa vecka är det färdigt att sätta potatis

Kommentera

Publiceras ej