Att jag igår fick mail av denna offentliga person Annika Sjöö, känd från Let´s Dance bl.a. Jag mailade henne för ett par veckor sen och frågade hur en dag med mat ser ut för henne då hon äter enligt paleo. Glömde bort att jag mailat då det inte kom något efter några dagar. Men igår kom det =) Och hon frågade flera frågor, inte bara ett kort svar på min fråga...så jag skrev så klart tillbaks. Hon känns som en jordnära typ och det intrycket får jag oxå via hennes blogg
 
Jag har smygtestat paloe ett tag och nu bestämde jag mig för att beställa den bok som hon förespråkar som nu kommit på svenska...Kommer inte att följa slaviskt men det finns säkert mycket matnyttigt i den och så klart tänket.
 
Nu när jag fick så fina resultat på vågen igår så är jag taggad som tusan =)

Kommentera

Publiceras ej