Dricker ju sedan snart ett åt tillbaks fitline och är supernöjd med det. Har mer energi, får i mig alla vitaminer och mineraler jag behöver ha under en dag. Visst, det är inte helt billigt men när man slår ut det på en hel månad så blir det bara några €/dag...
För mig är det värt det...
Nu ska jag dock testa en ny grej...hormonbalansering...rensa kroppen från allt slagg och kanske tappa nåt kilo på vägen som bonus =)
Det innebär inte så stor variation i maten för mig den första veckan men det tar jag =) Måste passa på nu när jag har semester ännu...
En sak ska jag dock inhandla...steamer =) Har funderat på det länge och jag tror det får bli min present till mig själv när jag fyller år. Den kommer jag använda mycket under min lilla utrensning och även framöver. Den var inte så farligt dyr eller så jag hoppas den finns i lager i morgon för annars blir jag lite besviken...uppdaterar framöver hur det går =)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej