I går var jag till gymmet för första gången på 2 veckor. Var en seg förkylning som inte riktigt ville bryta ut...
Jag körde benpasset igår och i morgon är det dags för övrekroppen. Har ännu ett program till som jag vill få lite ändrat så jag kan köra det hemma. Det är bara två övningar som behöver bytas ut så nu väntar jag på svar från emelie.
Under dessa två veckor har jag definitivt inte ätit som jag gjorde före jag blev förkyld + att det där månatliga kom samtidigt...har stoppat i mig allt typ och på tok för mycket sött.
Så nu är det stenhård träning som gäller. Har ännu ca 3kg kvar till 65 kg, dit jag vill.
 
Vi bokade skidutrusting till vintersemestern förra veckan, och där ska man uppge vikt, längd m.m. så att skidorna är inställda rätt när man hämtar ut dem.
Sade till dan att han skulle fylla i 65 kg...haha...så nu har jag 3 mån på mig... =)

Kommentera

Publiceras ej