Nu börjar vi landa i jobbet efter sommalovet och alla aktiviteter rullar på. Har varken orkat eller haft tid att uppdatera.
 
Så jag låter den senaste månaden visa sig genom bilder =)
 
Avancia rullar på, speciellt nu när jag träffas nu PT och fått 2 program som även knan kombinerad till ett 3:de =)
Nya skor inför hösten...lite vågad med färgen för att vara mig, men jackan jag köpte i våras går i exakt samma ton =)
Familjens lilla kräftskiva i slutet på aug.
Agnes ville inte smaka men vågade iallafall hålla i en...
Emil likaså =)
Vi hade en grävmaskin hit för att jämna till gruset inför asfalteringen. Nu är även asfalten på plats, ska bli såååå skönt att slippe gruset i vinter då man skottar.
Pappa Dan vibrerar gruset så det packas bra
Tjejmilen gick av stapeln den 7 sept i stockholm. Här går mamma och jag runt och kikar lite innan loppet börjar.
Mamma är i bra form...och jag blir mer och mer för varje dag som går...
Mamma efter loppet. Kommer inte exakt ihåg hennes tid men det var bättre än i fjol...runt 1.30h tror jag det var.
Jag efter loppet, kom i mål på en tid av 1.08.26h. 4 min bättre än förra året
Skördemarkaden gick av stapeln i slutet på sept. Jag slutade tidigt på fredagen och passade på att åka med barnen till bolstaholm där vi såg kor och åkte både traktor och hästvagn
De hade många leksaker där
stora kalvar i bakgrunden
Hoppa i höbalar gjorde vi på 3 olika gårdar
Bääää...
Jag har just tagit en stor dos activizer pga huvudvärk. Har druckit fitline i över 1 år nu och kan kontatera att jag är piggare, mindre sjuk, bättre ork vid träning och sover bra på natten. Så varför sluta med ett vinnande koncept =)
På ÅCA under skördemarknaden hade de traktotutställning. Så klart skulle alla traktorer provsittas
Året syskonkort =)
 

1 kommentarer

Kia

07 Oct 2013 22:39

Roligt med en massa nya bilder!

Kommentera

Publiceras ej