I torsdags morgon när jag var ute på en 8 km runda var det runt 0:an uppemot +2...kallt som fan hade jag om rumpan där ett tag. I morse, 2 dagar senare var det +10 och hur skönt som helst. Hade tagit på mig en kortärmad tröja utanpå underställströjan och det var nog precis onödigt...jisses vad varmt hade fick. 8 km gjorda igen och det känns toppen. Börjar känna av lite i höger bäcken igen dock så jag ska nog kontakta Karlsson för lite knäck och bräck bara lönen rullar in.
 
Nästa tur blir på mån morgon =) Ska ev till gymmet i morgon och köra armpasset på nytt, blev till ingenting i torsdags när agnes dansade för huvudvärken jag hade haft till och från under dagen ville inte försvinna så jag avbröt. Tur var väl det för tydligen så hade agnes blivit knuffad under en lek på funky kids så hon satt på en filt och tittade på. Ledaren såg när jag kikade in i fönstret och vinkade in mig. Hon var med en liten stund igen men så fort hon inte hann med ledaren när de provkörde en av showdanserna så började hon gråta och kom i famnen igen. Men hon ska nog fortsätta...nya tag på torsdag. Frågade ledaren efteråt vad som hade hänt och hon sa samma som agnes. Tydligen hade det varit lite tumult i början och några barn hade inte lyssnat alls så hon hade fått avbryta och ryta åt dem. Med en sån grupp behöver man nog bara 2 ledare. Det har varit det 2 av gångerna bara...hoppas den andra är där nästa gång!!!
 
Idag ska jag en sväng til Eckerö och när jag kommer hem väntar vi gäster från Lemland...
 
Ha det gött =)
 

Kommentera

Publiceras ej