...varför får man (jag alltså) alltid träningssug när jag är krasslig! Helt otroligt!!! Igår gick jag som en zombie på jobbet och mådde skit...snuvig trött och allmänt slut. Mina kollegor bytte snällt arbetsuppgifter med mig och varandra så jag fick gå och vila med vilobarnen...60 tacksamma minuter så jag skulle orka jobba dagen ut. Igår kväll kände jag mig inte bättre och idag är jag hemma och vilar. Börjar känna mig lite piggare å då är det ju på väg åt rätt håll.
 
Trotsade min snuva och kollade in lite träningsbloggar för inspiration. Såg att Johann Tofsby dragit igån sin utmaning igen. 100 squats på 100 dagar...
 
 
Nu börjar våren äntligen komma och det välkomnar jag. Det betyder att det är dags att löpträna igen för nu börjar loppen komma...i maj är det dags för sjöjungfruloppet igen och i höst åter igen Tjejmilen.
 
Ska unna mig en ny löparjacka har jag bestämt mig för. Har spanat in en knallrosa/gul på avancia som jag är lite sugen på. Men jag tror inte det fanns kvar av min storlek så jag ska avvaka lite om de får in igen.
 
Nu ska jag snyta mig lite till och se på tv innan jag hämtar barnen från dagis...
 

Kommentera

Publiceras ej