1. Hur gammal är du om fem år?
40....

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina barn

3. Hur lång är du?
160 cm....typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
öh...kommer inte ihåg

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Barnens simskolelärare

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
ok
 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror lite på ärendet...men messar mest

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta. 35 eller 36 år tror jag

10. När såg du senast din mamma?
under påsken

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
06,45

13. Vilken är din favoritjulsång?
Nu tändas tusen juleljus

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma ute i trädgården eller bara i soffan med en kopp te och ett tv program som intresserar

15. Vilken plats föredrar du minst?
Gynekologstolen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Bor fortfarande på åland

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Inget speciellt vad jag kan komma på

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När min kollega och jag kom ihåg en sak på jobbet. Barn är ju brutalt ärliga och det är svårt att hålla masken alla gånger...

19. Hur stor är din säng?
180x200

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Min man har en stationär och jag en surfplatta

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Linne och trosor nästa hela året om

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 stycken totalt men jag använder bara en

23. Hur många landskap har du bott i?
Två, Åland och Östergötaland i 4 år då jag pluggade i Norrköping

24. Vilka städer har du bott i?
Två, Mariehamn och Norrköping

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Alla

26. Är du social?
Jo

27. Vilken är din favoritglass?
Choklad

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kan inte välja

29. Tycker du om kinamat?
Jo, är inget jag äter rejelbundet dock

30. Tycker du om kaffe?
Inte att dricka men jag tycker om det i matlagning och doften av det

31. Vad dricker du till frukost?
Te

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej

33. Kan du spela poker?
Nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
Så klart...

35. Är du en beroendemänniska?
Jo. t.ex vissa livsmedel

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej

37. Vill du ha barn?
Har 2 st

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite finska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja en gång när jag svimmade hemma pga näringsbrist i samband med kraftig diarré

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Bra råvaror, vi tyckker mat är väldigt viktigt i vårt hus.

42. Äger du dyrbara smycken?
Inte jättedyra men betydelsefulla smycken. Det dyrast är väl min vigselring

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Bones, NavyCIS, Hawaii 5-0
 
44. Kan du rulla med tungan?
Jag kan rulla ihop den till err sugrör

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Ja det finns många men en av dem är nog min man.

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
Den heter säkert något men kommer inte ihåg

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jo,en hel låda

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En av min mans tröjor

50. Flirtar du mycket?
Skulle jag inte säga nej, jag är gift, så det är väl med honom då =)

51. Kan du byta olja på en bil?
Nä, det överlåter jag nog till min man

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, har bara stannat för blåskontroll några gånger

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Liza Marklunds senaste bok, fast den har nog ett par år på nacken....men kommer så klart inte ihåg vad det heter nu

54. Läser du dagstidningen?
Inte riktiga tidningar då vi inte har något prenumeration varken hemma eller på jobbet. Kolla nyan på nätet varje dag, och aftonbladet och expressen

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.

56. Dansar du i bilen?
Nä det går ju inte, nickar kanske med i takten lite men sjunger nog mest med

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En sak som jag ska ta upp med mina kollegor på vårt nästa avdelningsmöte

59. När var du i kyrkan senast?
Vid julen med jobbet

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Oj...det är nog Ann Boström, min gamla gy-lärare. 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Två kanske

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för d
ig?
Hm...nu blev det svårt...JO =) att min man gick med på att vara utan coca cola och tillsatt socker i 100 dgr....observera tidigare coca cola beroende....jag tror...eller jag vet att han inte kommer gå tillbaks till som det var förrut. Kanske lite ibland men inte som före....
 

Kommentera

Publiceras ej